هنوز داغی حالیت نی
☆ sootee ☆
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
haera & jessica
kimia joon
جاس و سلنا
داستان های شاینی
sima joooooooooooooon
وبلاگ رسمی داستان های شاینی
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ☆ sootee ☆ و آدرس sootee-sootee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 21
بازدید کل : 13426
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 79
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
roshanak
yasna

آرشيو وبلاگ
مرداد 1392
خرداد 1392


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 11 خرداد 1392برچسب:, :: 23:27 :: نويسنده : roshanak

ی روزی از روز های خدا همگی باهم رفته بودیم خونه عمه ی مامیم

(فهمیدین که ما چقد میریم بیرون؟)

عمه ی مامیم گف حالا ک اینجایین باهم ی عصرونه بزنیم تو رگ

خلاصه لباس مباساشو تنش کرد رف بیرون میخواس بره اونور خیابون ک ی

دفه ی صدای فجیح ترمز اومد

ماهمه از ترس پریدیم بیرون دیدم عمه ی مامانم افتاده رو زمین ی دفه بلندشد نشس

شوهرش بادو رف تترفش و داد زد:

خوبی الان چیزیت نیس؟

عمه:نه خوبم زیاد شدید نیس

- راس بگو من طاقطشو دارم میدونم که تو مردی

- میبینی ک من الان زندم دارم بات  حرف میزنم

- نه تو داغی حالیت نیس

حالا حظار محترمه:

من:

ی دفه دختر خاله کوچیکم رف سمت شوهر عمه ی من زدش کنار عمهی مامانمو بوس کرد

شوهر عمه:

ماهک(دختر خالم):

اینم عکسش:


از زرافش جدا نمیشه هیچوقت


نظرات شما عزیزان:

haera
ساعت12:51---21 تير 1392
روشنک تو معلومه کجایی دختر...!!!!!!

بیا دیگه دلمون تنگ شد...!!!!نیسی اصا..نمیبینمت...

اگه هسی حداقل اعلام وجود کن
پاسخ:نتم قطع شده بود بخشیددددددددددددددد نبودم


ஐ NД$T@RДN ஐ
ساعت19:50---31 خرداد 1392
اوهوی نکم تو کوجایی
پاسخ:نتم قطع بوددد


sima
ساعت12:27---28 خرداد 1392
اینم برا شادیه روح شما

پاسخ:شما لطف مکنید


sima
ساعت12:24---28 خرداد 1392
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ههههههههههههههههههههه خعلی باحال بود

خخخخخ اون زرافه

یادته فکر می کردیم الاغه!!
پاسخ:؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ میدونم خخخخخخخ اره اری من فکریدم گاوه تو فکریدی الاغه


amber
ساعت23:49---19 خرداد 1392
آخیییییییییییپاسخ:اوخیییییییییی

TinA
ساعت15:32---18 خرداد 1392
سلام شوری جووووونپاسخ:سلوم تی تی خوایش از این که دریغی نیس عاقا من از عمد مینویسم عزیز

s
ساعت18:39---16 خرداد 1392
tnx
پاسخ:خوایش


بهار
ساعت16:07---15 خرداد 1392
پاسخ:کوففففففففت اگه واقعا همون بهاری

amber
ساعت19:56---12 خرداد 1392
پاسخ:دوسالشه

kimiya
ساعت10:07---12 خرداد 1392
چه باحال:پاسخ:ارییییییییی من قربونش برمممممممممممممممممممممم

jessica
ساعت2:03---12 خرداد 1392
هه ههه ههههه!!!:پاسخ:بلییییییییییییییییییییییییییییییییی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: